FAQ

Miten saan esitys/konserttilippuni Miten saan esitys/konserttilippuni
 Miten saan retki-/nähtävyyslippuni? Miten saan retki-/nähtävyyslippuni?
Missä istumapaikkani sijaitsee Missä istumapaikkani sijaitsee
Onko Las Vegasin esityspaikoilla pukukoodi? Onko Las Vegasin esityspaikoilla pukukoodi?
 Mihin aikaan minun tulee olla esityspaikalla? Mihin aikaan minun tulee olla esityspaikalla?
 Mitä jos en pysty käyttämään lippujani? Mitä jos en pysty käyttämään lippujani?
Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat 'Pyyntötilassa'? Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat 'Pyyntötilassa'?
Tarvitsenko henkilöllisyystodistusta lippujen lunastamiseen? Tarvitsenko henkilöllisyystodistusta lippujen lunastamiseen?
 Lisätäänkö lippujen hintaa varausmaksuja? Lisätäänkö lippujen hintaa varausmaksuja?
 Minulla on kysymys tai haluan antaa palautettaa? Minulla on kysymys tai haluan antaa palautettaa?

Miten saan esitys/konserttilippuni

Sinun tulee tulostaa lippu/tosite, joka lähetetään sinulle sähköpostilla heti, kun varaus ja maksu on vahvistettu. Sinun tulee tuoda kopio mukanasi Las Vegasiin ja esittää se lippuluukulla, jossa sinun tulee vaihtaa varausvahvistuksesi lippuihin noin tuntia ennen esityksen alkua.
Palaa FAQ-osioon

Miten saan retki-/nähtävyyslippuni?

Sinun tulee tulostaa lippu/tosite, joka lähetetään sinulle sähköpostilla. Sinun tulee tuoda kopio mukanasi Las Vegasiin ja esittää se sisäänkäynnillä ja/tai retken tapaamispaikalla. Luethan tositteeseen/e-lippuun printatut tiedot tarkasti.
Palaa FAQ-osioon

Missä istumapaikkani sijaitsee

Emme pysty lupaamaan tiettyä istumariviä tai paikkoja varatessasi lippuja. Voimme kuitenkin taata, että kaikki Las Vegasin esityspaikat varaavat sinulle varaamishetkellä vapaana olevista istumapaikoista parhaimmat. Tämä tarkoittaa teorissa sitä, että asiakkaat, jotka ovat varanneet lippunsa enne sinua, saavat paremmat paikat ja asiakkaat, jotka varaavat lippunsa sinun jälkeen, saavat huonommat istumapaikat kuin sinä. Saat varausvahvistuksen sähköpostilla noin 48 tuntia varauksesi jälkeen ja voit nähdä sinulle varatut tarkat istumapaikat. Istumapaikkajärjestelyt hoitaa Las Vegasin esityspaikka eikä istumapaikkoja voi muuttaa!.
Palaa FAQ-osioon

Onko Las Vegasin esityspaikoilla pukukoodi?

Las Vegasin esityspaikoilla ei ole tiukkaa pukukoodia. Siistit arkivaatteet ovat hyväksytyt ellemme toisin ilmoita.
Palaa FAQ-osioon

Mihin aikaan minun tulee olla esityspaikalla?

Suosittelemme saapumaan paikalle noin tuntia ennen esityksen alkua. Näin sinulla on aikaa vaihtaa liput ja löytää istumapaikkasi.
Palaa FAQ-osioon

Mitä jos en pysty käyttämään lippujani?

Normaalisti lippuja ei voi peruuttaa, vaihtaa tai palauttaa. Mikäli et pysty käyttämään lippujasi, yritämme tietysti auttaa parhaamme mukaan. Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä nettisivumme ”Ota meihin yhteyttä”-osion kautta. Sieltä näet myös lisätiedot miten toimia näissä tapaksissa. Huomaathan, että lippujen jälleenmyynti muille asiakkaille voi viedä aikaa ja veloitamme myös peruutus/vaihtomaksun.
Palaa FAQ-osioon

Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat 'Pyyntötilassa'?

Tietyissä tapauksissa tarvitsemme tapatumapaikan vahvistusta Las Vegasista lippuvaraukselle. Tämä kestää yleensä alle 48 tuntia. Tätä kutsumme “Varaus pyynnössä”-tilaksi. Kun varauksesi on vahvistettu tapahtumapaikan tai toimittajamme toimesta, tositteesi/e-lippusi lähetetään sinulle sähköpostilla ja maksusi viedään päätökseen. Mikäli varauksesi hylätään, yleensä jos esitys on loppuunmyyty, lähetämme sinulle sähköpostilla tidon varauksesi peruuntumisesta ja varauksesi peruuntuu automaattisesti. Tässä tapauksessa emme veloita lippujen hintaa.
Palaa FAQ-osioon

Tarvitsenko henkilöllisyystodistusta lippujen lunastamiseen?

Tietyissä tilanteissa sinun tulee voida todistaa henkilöllisyytesi kuvallisella henkilöllisyystodistuksella lippuja lunastaessasi Las Vegasissa. Näin vältämme mahdolliset väärinkäsitykset lippuja lunastaessasi. Ole hyvä ja tuo siis kuvallinen henkilöllisyystodistus mukanasi.
Palaa FAQ-osioon

Lisätäänkö lippujen hintaa varausmaksuja?

Ostamalla liput kauttamme saat liput yleensä halvemmalla kuin muilta välittäjiltä ja joskus myös halvemmalla kuin suoraan itse tapahtumapaikalta. Tämä siksi, koska olemme ulkomainen välitystoimisto, joka välittää lippuja Las Vegasissa vieraileville turisteille emmekä paikallisille. Tämän takia lisäämämme varausmaksu on sisällytetty lipun hintaan. Tämä lisä tarkoittaa sitä, että lippumme ovat yleensä 10-25% kalliimmat kuin suoraan tapahtumapaikan lipunmyynnistä ostettavat liput! Huomaathan myös, että liput tapahtumapaikan lipunmyynnistä ovat usein loppuunmyyty. Saatat siis maksaa varausmaksun varaamalla lippusi tältä sivustolta, mutta voit olla varma, että sinulla on liput jo ennen Las Vegasin matkaasi, eikä sinun tarvitse murehtia loppuunmyydyistä näytöksistä tai mustanpörssin lipuista, jotka ovat yleensä paljon kalliimmat, kuin tältä sivustolta ostettavat liput.
Palaa FAQ-osioon

Minulla on kysymys tai haluan antaa palautettaa?

Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, lähetä sähköpostia osoitteeseen: helpdesk@ticmate.com tai soita meille numeroon, jonka löydät nettisivuiltamme ”Ota meihin yhtettä”-osion alta. Huomioithan, että palaute tulee lähettää meille viimeistään 14 päivän kuluttua esityksestä/kierroksesta/konsertista/tapahtumasta. Mikäli lähetät palautteesi yli 14 päivän kuluttua esityksestä/kierroksesta/konsertista/tapahtumasta, emme voi taata, että voimme auttaa sinua millään tavalla!
Palaa FAQ-osioon

 

Suomi
scroll flags right
Ticmate
09 4272 0899 09 4272 0899 Sähköposti Sähköposti


Ostoskoriin